(konaného dne 16. června 2015 od 19,00 hod. v sále MUDr. F. Fürsta v ul. 5. května č. 3)

znakZasedání se zúčastnilo 12 členů městského zastupitelstva dle prezenční listiny.

Zapisovatelkou byla určena Denisa Solničková.

Navrhovateli usnesení byli zvoleni Ing. Havlík a PhDr. Růžek.

Ověřovateli zápisu byli zvoleni Ing. Kaplan a Ing. arch. Kándl.

Dále bylo přítomno cca 25 občanů.

 

 

Navržený program:

Prostor pro dotazy a náměty občanů

  1. Schválení účetní závěrky města Dobřichovice za rok 2014
  2. Informace o stavu projektu: „Přístavba jedné třídy Mateřské školy, úprava školní jídelny, oprava fasády a okolí"
  3. Informace o jednání se zájemci o odkup pozemků č. parc. 2503/1, 2503/2, 2503/5, 2503/24 a 2503/25 u „lesáckých bytovek“
  4. Jednorázový příspěvek města na provozní náklady střediska volného času Dobřichovický domek
  5. Schválení dodatku č. 1 ke smlouvě o překlenovacím úvěru na akci „Rekonstrukce komunikací pro další hospodářský rozvoj města Dobřichovice“
  6. Prodej části pozemku č. parc. 679/5
  7. Směna pozemků u pneuservisu u lávky
  8. Vodovod a kanalizace v Luhu
  9. Náměty na název ulice

Zastupitelstvo schvaluje navržený program všemi 9 hlasy přítomných zastupitelů (bez Ing. Pánka, MgA. Neuberta, Mgr. Millerové, Ing. Ježka, Ing. Klimkové a Ing. Ksandra)

 

 

Prostor pro dotazy a náměty občanů

Starosta zahajuje na začátek zasedání prostor pro dotazy a náměty občanů v délce 20 minut.

Ing. arch. Mejsnarová se dotazuje na povolování hudební produkce u Jezu, starosta se vyjadřuje, že samozřejmě musí respektovat noční klid, bude na ně v tomto smyslu apelovat, aby též uveřejnili dopředu harmonogram jednotlivých akcí.

Paní Soukupová se dotazuje na záměr se stromořadím topolů za skládkou podél cyklostezky, zda na ně bude vydán dendrologický posudek, uvádí, že stromy jsou zdravé a není dobré je kácet. Starosta uvádí, že se stromořadí bude postupně obměňovat.

MgA. Koutník se dotazuje na zajištění bezpečnosti lokality Pod Bukovkou, o kterou žádala paní Gardavská (omezení rychlosti na Pražské ulici na 50 km/h až ke sjezdu na Vráž), k tomu starosta uvádí, že zatím rada tuto záležitost neřešila, komunikace je však kraje, ne města.

M. Janoušová se dotazuje, zda je v rozpočtu počítáno s opravou Palackého ulice, starosta konstatuje, že se bude jednat pouze o pravidelnou údržbu komunikace. Ing. arch. Tunková se dotazuje na dotace na komunikace, v této ulici není řešena problematika dešťové vody, k tomu starosta uvádí, že dotace byla podána na ulici Anglickou, na níž byl zpracován projekta muselo se v této věci jednat velmi rychle.

1.         Schválení účetní závěrky města Dobřichovice za rok 2014

Během začátku projednávání tohoto bodu přišel místostarosta Ing. Pánek. Starosta uvádí, že povinnost schválení účetní závěrky pro obce nově vyplývá z vyhlášky č. 220/2013 Sb. o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek. Závěrka se musí schvalovat zpětně za rok 2014. Schvalovanou účetní závěrkou je závěrka sestavená k rozvahovému dni a předkládá se zastupitelstvu ke schválení v následující struktuře: a) zpráva auditora o ověření účetní závěrky, případně další informace a zprávy vypracované auditorem, b) schvalovaná účetní závěrka a c) inventarizační zpráva.

Samotná účetní závěrka obsahuje výkaz Fin 2-12M, rozvahu, výkaz zisků a ztrát (výsledovku). Obce a města účtují podle zvláštních předpisů a výsledek hospodaření sestavují na základě příjmů a výdajů určitých aktivit (např. hospodaření s byty, nebytovými prostory, nájem za infrastrukturu ČOV, hospodaření lesa, osvětová beseda apod.)

Ing. Havlík doplňuje, že položku stavu majetku zvyšuje účetní software a územní plán z roku 2006. Ing. arch. Tunková žádá, aby finanční výbor rozklíčoval kulturní akce, dále se dotazuje, kolik dostalo město na Královský průvod a kolik stála jeho organizace. Starosta uvádí, že rozpočet Královského průvodu byl cca 400 tis. Kč a pokud dostane město na tuto akci dotaci, budou její náklady zcela pokryty. Příjmy průvodu jsou cca 200 tis. Kč, město získalo grant od Mikroregionu Dolní Berounka, příspěvky od okolních obcí, sponzorské dary a dvě dotace čekají na vyřízení.   

Usnesení: „Zastupitelstvo projednalo návrh účetní závěrky města Dobřichovice za rok 2014. Zastupitelstvo města Dobřichovice nezjistilo, že by účetní závěrka neposkytla v rozsahu předložených podkladů v souladu s §4 vyhlášky č. 220/2013 věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace účetní jednotky.

Pro je všech 10 přítomných zastupitelů.

2.         Informace o stavu projektu: „Přístavba jedné třídy Mateřské školy, úprava školní jídelny, oprava fasády a okolí"

Během projednávání tohoto bodu se dostavil MgA. Neubert a Mgr. Millerová.

Starosta konstatuje, že v den zasedání zastupitelstva proběhlo výběrové řízení - otevírání obálek, k tomu se vyjadřuje místostarosta Ing. Pánek, že vloni byla zrealizována nástavba MŠ, tj. hrubá stavba dvou tříd, jedna třída je již v provozu od ledna 2015, druhá ve stadiu hrubé stavby, nyní je třeba zvýšit kapacitu jídelny na 160 obědů, aby se mohla druhá třída otevřít. Nabídku podaly dvě firmy, byla vybrána firma Fastav Bau na základě nižší cenové nabídky a to ve výši 4,9  mil. Kč. Tato cena zahrnuje dostavbu druhé třídy (podlahy, osvětlení, soc. zařízení, kompletní přestavbu školní kuchyně - je vybavena novým zařízením, ale nemusí se bourat - oprava celé fasády v přízemí, úprava okolí MŠ). Nyní již od stavby nelze upustit, neboť jsou děti do této třídy přijaty, je však možné snížit rozsah zakázky, např. neudělat fasádu, úpravu okolí. V rozpočtu města jsou vyčleněny 2 mil. Kč, je třeba investovat cca 3,6 mil. Kč. Ing. Abel se dotazuje na kontrolní rozpočet, k tomu Ing. Pánek uvádí, že nebyl požadován kontrolní oceněný výkaz výměr, protože výběrové řízení bylo spuštěno 30.5. a 1.6. byla dodána dokumentace, je možné udělat kontrolní rozpočet před URS ceník. Ing. Havlík konstatuje, že cílem je stavbu dodělat, navrhuje svěřit radě odpovědnosti a změnit rozpočet. Ing. Bezděk konstatuje, že 1,3 mil. Kč není tak fatální rozdíl z hlediska rozpočtu roku 2015, navrhuje tento rok postavit vše a část úhrady nákladů po dohodě doplatit příští rok. Starosta konstatuje, že je možná rezerva, I. etapa stála míň než je v rozpočtu.

Usnesení:  Bere na vědomí informaci místostarosty o výběrovém řízení na stavbu: „Přístavba jedné třídy Mateřské školy, úprava školní jídelny, oprava fasády a okolí" s tím, že souhlasí, že dojde k dostavbě třídy a školní kuchyně tak, aby od září 2015 mohla být nová třída v provozu. Vzhledem k výsledku výběrového řízení (4,9 mil. Kč včetně všech dokončovacích prací – maximalistická varianta) a tím vyšší ceně oproti rozpočtu města zastupitelstvo ukládá radě zvážit možné úspory nerealizováním některých prací a příštímu zastupitelstvu předložit způsob financování, případně návrh změny rozpočtu nebo jeho restrukturalizace (včetně možnosti dodavatelské úvěru splatného v příštím roce).

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

3.         Informace o jednání se zájemci o odkup pozemků č. parc. 2503/1, 2503/2, 2503/5, 2503/24 a 2503/25 u „lesáckých bytovek“

Starosta konstatuje, že došlo k jednání přes realitní kancelář REMAX se zájemci o odkup pozemků č. parc. 2503/1, 2503/2, 2503/5, 2503/24 a 2503/25 u „lesáckých bytovek“.  Našel se zájemce o odkup dvou pozemků najednou, o jeden, který nemá územní rozhodnutí a dále pro ten největší s možností vybudování podzemních garáží. Na něj se již nevztahuje ochranné pásmo lesa.  Starosta navrhuje termín 2.9.2015 do 11 h, do kterého mohou zájemci o odkup pozemku předložit městu své nabídky. Další termín zastupitelstva bude 8.9.2015.

Usnesení: Bere na vědomí informaci starosty o jednání se zájemci o odkup pozemků č. parc. 2503/1, 2503/2, 2503/5, 2503/24 a 2503/25 u „lesáckých bytovek“. Schvaluje termín 2.9.2015 do 11 h, do kterého mohou zájemci o odkup pozemku předložit městu své nabídky.

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

4.         Jednorázový příspěvek města na provozní náklady střediska volného času Dobřichovický domek

Starosta konstatuje, že se na město se obrátily Dr. Radka Alexy a Mgr. Renáta Bartoníčková se žádostí o příspěvek na uhrazení provozních nákladů, spojených se zahájením provozu střediska volného času Dobřichovický domek. Toto zařízení je od 4.5.2015 zapsáno v rejstříku MŠMT jako školské zařízení Středisko volného času se zahájením činnosti od 1. 9. 2015. Od tohoto data bude čerpat příspěvek od státu na zaměstnance. Na město se obrátilo se žádostí o poskytnutí jednorázové dotace pro překlenutí letního období a doplacení provozních nákladů v prvním roce činnosti. Tyto náklady jsou vyčísleny na 154 800,- Kč a podrobněji rozepsány v samotné žádosti, která je přílohou podkladů pro zastupitelstvo. Vzhledem k tomu, že tento příspěvek není v rozpočtu na letošní rok, jeho případné schválení musí projednat zastupitelstvo.

Starosta dává slovo paní Bartoníčkové a paní Alexy, které hovoří o vzniku DODa, upřesňují, že žádají o jednorázový příspěvek ne na uhrazení provozních nákladů, spojených se zahájením provozu střediska volného času, ale na letní provoz, neboť nejsou schopni ještě tento první rok pokrýt provozní náklady v letním období. DODO nyní mělo na začátku 2. pololetí 300 klientů za týden, proto zažádali o akreditaci a od 1.9. bylo jejich žádosti vyhověno, jsou však školské zařízení soukromého charakteru, což je nevýhodné kvůli dotacím. Infocentrum, které je umístěno ve stejném objektu funguje od DODa odděleně. Starosta hovoří o grantech, které DODO obdrželo od města pouze na konkrétní projekty. Paní Alexy uvádí, že objekt, ve kterém DODO sídlí, patří panu Červenkovi, kterému platí 25 200,-Kč za měsíc nájemné, nákup vybavení uhradila sama spolu s paní Bartoníčkovou. Zastupitelé navrhují podpořit toto nové školské zařízení. Mgr. Millerová se dotazuje, zda budou nyní ceny v tomto zařízení nižší. Mgr. Bartoníčková uvádí, že DODO není organizace zřízená státem nebo městem, a nemá tudíž příliš prostoru pro snižování cen.

Usnesení: Zastupitelstvo schvaluje poskytnutí jednorázového finančního příspěvku ve výši 154 800,- Kč středisku volného času Dobřichovický domek.

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

5.         Schválení dodatku č. 1 ke smlouvě o překlenovacím úvěru na akci „Rekonstrukce komunikací pro další hospodářský rozvoj města Dobřichovice“

Starosta konstatuje, že se jedná o smlouvu o překlenovacím úvěru na rekonstrukci komunikací Jugoslávská, Všenorská, U Rokle a Randova. Rekonstrukce těchto komunikací měla být z větší části financována z prostředků dotace ROPu, kdy předpokládaný příspěvek z dotace činil 8,5 mil Kč. Kvůli výkladu metodiky, uplatňovanému úředníky ROPu, však bohužel nedošlo k proplacení dotace v plné výši, bylo proplaceno pouze něco přes 5 mil. Kč. Dle rozhodnutí úředníků ROPu nebyly uznány jakékoli změny v projektu, tedy vícepráce ani méněpráce. Hlavní takovouto položkou byly změny v ulici Randova, kde bylo při provádění zemních prací zjištěno, že v některých úsecích ulice není původní kufr komunikace dostatečně dimenzovaný v celé šíři komunikace a její těleso muselo být rozšířeno (tedy vznikly vícepráce). Aby město na tyto nepředvídané vícepráce ušetřilo prostředky, přistoupilo po konzultaci s projektantem, k výměně původně navržených žulových obrubníků za levnější betonové (tedy vznikly méněpráce, resp. úspora). Ve výsledku však byly z uznatelných výdajů, dle nové metodiky ROPu, odečteny jak uvedené vícepráce, tak méněpráce. U jiných projektů v minulosti přitom byly obdobné dílčí změny v projektu běžně uznávány a v plné výši propláceny. Z uvedených důvodů nemůže být z dotace uhrazena původně předpokládaná částka úvěru, ale částka nižší. Předmětem dodatku k úvěrové smlouvě je navýšení hodnoty měsíčních splátek úvěru, které musí město uhradit ze svých prostředků, a to z původních 64.500,-Kč na 123.000,-Kč, přičemž celý úvěr musí být doplacen do roku 2019. K dotazu Ing. arch. Tunkové starosta uvádí, že v rozpočtu je rezerva na nepředvídatelné výdaje. Ing. Bezděk a Mgr. Millerová navrhují pokusit se o odvolání, k tomu Ing. Pánek uvádí, že došlo k jednání i s ředitelem ROPu, který je pod kontrolou Ministerstva financí a tato jednání dopadla s negativním výsledkem. Pokud podá město odvolání, zdrží to proplacení dotace. S výkladem metodiky ROPu, který uplatňovaly projektové manažerky v tomto případě, se město dosud nesetkalo, je třeba si vzít do budoucna ponaučení, bohužel dotace jsou nenárokové a doklad o uznání nahlášené změny město nemá.

Usnesení: Zastupitelstvo po projednání schvaluje uzavření dodatku č. 1 ke smlouvě o úvěru č. 10019/15/LCD z 23.1.2015 s Českou spořitelnou, a.s. – navýšení měsíčních splátek úvěru na krytí zvýšeného výdaje města na spolufinancování rekonstrukce komunikací.

Pro je 10 přítomných zastupitelů, 2 se zdrželi hlasování (Mgr. Millerová, Ing. arch. Tunková).

6.         Prodej části pozemku č. parc. 679/5

Starosta uvádí, že na minulém zasedání byl schválen záměr prodeje malé části pozemku č. 679/5 – část ulice 5. května před bytovkami čp. 616 a čp. 617 (u plynu) za min. cenu 500,- Kč za 1m2. Na zveřejnění záměru reagovalo pouze Společenství vlastníků jednotek (10 fyzických osob) v uvedených domech, kteří nabízí částku 501,- Kč/m2, protože si chtějí oplotit zahradu kolem svých domů. Ulici to nezúží, protože prodávaný díl leží až za živým plotem, který odděluje ulici od zahrady kolem domů. Nová hranice navazuje na uliční čáru celé ul. 5. května již od Fügnerovy ulice. MgA. Koutník se dotázal, proč pan Vyskočil kupoval pozemek v obdobné lokalitě za 1000,- Kč/m2. K tomu Ing. Pánek uvádí, že při koupi sousedního pozemku pan Smetana nabídl uvedenou cenu, kterou akceptoval též pan Vyskočil.

Usnesení: Zastupitelstvo schvaluje prodej pozemku č. 679/35 o výměře 75 m2 za cenu 501,- Kč za 1 m2 vlastníkům, resp. spoluvlastníkům domů č.p. 616 a 617.

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

 7.         Směna pozemků u pneuservisu u lávky

Starosta uvádí, že v lednu 2015 schválilo zastupitelstvo záměr směny části pozemku č. 1944 ve vlastnictví pana Plzáka za část pozemku města č. 1943 v rámci úpravy Všenorské ulice a vstupu na lávku pro pěší. Předběžný geometrický plán počítal se směnou 15 m2 pozemku pana Plzáka za 26 m2 pozemku města s vyrovnáním rozdílu výměr v ceně 500 Kč za 1 m2. K záměru nepřišla žádná připomínka.

Usnesení: Zastupitelstvo schvaluje směnu části pozemku č. 1944/2 (vlastník pan Plzák) za pozemek č. 1943/2 (vlastník město) dle GP č. 1743-21/2015 s vyrovnáním rozdílu výměr v ceně 500 Kč za 1 m2.

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

8.         Vodovod a kanalizace v Luhu

Starosta konstatuje, že konce části ulic v Luhu jsou bez vodovodu a kanalizace, v ulici Drozdova chybí obě sítě v celé délce ulice. V Luhu nyní chybí cca 640 m vodovodu a 770 m kanalizace. Podobná situace v jiných částech města není, vodovod je prakticky ve všech částech města, kanalizace chybí např. v Tyršově ulici od podjezdu směrem do Letů pod lesem, dále u části chat mezi ulicemi Nová cesta a Pod Lomem. Navrhuje vyčlenit každoročně do rozpočtu určitou částku, která by se využila k zasíťování např. části dosud nezasíťovaných oblastí. Při výběru, kterou ulici opatřit vodovodem, resp. kanalizací dříve navrhuje vycházet z následujících kritérií: a) počet nově připojených trvale hlášených obyvatel v daném úseku, b) celkový počet připojených nemovitostí (včetně chat) v daném úseku. Nutnou podmínkou je to, aby stavba probíhala na pozemcích města. Princip financování navrhuje zachovat stávající, tedy ten, že vlastníci připojovaných nemovitostí se na financování stavby budou spolupodílet z 50 %. Ing. arch. Tunková upozorňuje, že by měla být zachována dostatečná šířka komunikace. Starosta navrhuje zasíťovávat ulice v pořadí odpovídajícím tomu, kolik lidí je tam trvale hlášeno. Pan Kocourek předkládá zastupitelstvu vodoprávní rozhodnutí na stavbu vodovodu v ulici Kosova. 

Usnesení: Zastupitelstvo schvaluje postupnou realizaci (dokončení) vodovodního a kanalizačního řadu v oblasti v Luhu. Na základě nabídky obyvatel ulice Kosova přispět 50 % příspěvkem na financování a na základě vydaného stavebního povolení schvaluje zastupitelstvo realizovat výstavbu vodovodního řadu v ulici Kosova v roce 2016. Zastupitelstvo dále ukládá radě zpracovat návrh harmonogramu dokončení vodovodního a kanalizačního řadu v celé oblasti Luhu. 

Pro je všech 12 přítomných zastupitelů.

9.         Náměty na název ulice

V návaznosti na jednání minulého zastupitelstva je třeba nyní schválit název pro vznikající ulici, resp. systém komunikací v areálu bývalého Křížovnického statku. Ing. D. Havlík inicioval článkem v Informačním listu anketu, na jejímž základě vznikla řada návrhů. Autor ankety Ing. Havlík v následném článku v Kukátku uvedl, že několik názvů zaznělo vícekrát, či získalo podporu v debatách občanů, čímž vznikl užší výběr. Ing. Havlík navrhuje zvolit jeden ze dvou námětů předložených zastupiteli:

Na Statku, autorem Ing. Ježek, který navrhl označení původního účelu areálu, tak jak zůstává pro danou lokalitu v mysli mnoha starousedlíků

Anežky České, autorem PhDr. J. Růžek jako připomenutí kořenů české společnosti s vazbou též na Dobřichovice. Po hlasování o jednotlivých názvech se zastupitelé přiklonili k názvu „Anežky České“.

Usnesení: Zastupitelstvo schvaluje název pro vznikající komunikaci v bývalém statku Anežky České (zatím pro pozemky č. parc. 155/12, 155/17 a 155/18 dle schváleného geometrického plánu; část jako ulice, část cesta pro pěší a cyklisty

Pro je 8 přítomných zastupitelů.

Do diskuze se přihlásil Ing. Kaplan, který se dotazuje na kontrolu hasičů kontrolním výborem. K tom u starosta uvádí, že ještě není kontrolním výborem zaslána finální verze. MgA. Koutník se dotazuje na klíč k rozdělování grantů, Mgr. Millerová navrhuje uveřejnit seznam přidělených grantů na webové stránky.

Poté starosta zasedání ukončil.


Rekapitulace U S N E S E N Í  5.  zasedání  zastupitelstva  města  Dobřichovice,konaného dne 17. června 2015 v sále MUDr. F. Fürsta v Dobřichovicích

  1. Zastupitelstvo projednalo návrh účetní závěrky města Dobřichovice za rok 2014. Zastupitelstvo města Dobřichovice nezjistilo, že by účetní závěrka neposkytla v rozsahu předložených podkladů v souladu s §4 vyhlášky č. 220/2013 věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace účetní jednotky.
  2. Bere na vědomí informaci místostarosty o výběrovém řízení na stavbu: „Přístavba jedné třídy Mateřské školy, úprava školní jídelny, oprava fasády a okolí" s tím, že souhlasí, že dojde k dostavbě třídy a školní kuchyně tak, aby od září 2015 mohla být nová třída v provozu. Vzhledem k výsledku výběrového řízení (4,9 mil. Kč včetně všech dokončovacích prací – maximalistická varianta) a tím vyšší ceně oproti rozpočtu města zastupitelstvo ukládá radě zvážit možné úspory nerealizováním některých prací a příštímu zastupitelstvu předložit způsob financování, případně návrh změny rozpočtu nebo jeho restrukturalizace (včetně možnosti dodavatelské úvěru splatného v příštím roce).
  3. Bere na vědomí informaci starosty o jednání se zájemci o odkup pozemků č. parc. 2503/1, 2503/2, 2503/5, 2503/24 a 2503/25 u „lesáckých bytovek“. Schvaluje termín 2.9.2015 do 11 h, do kterého mohou zájemci o odkup pozemku předložit městu své nabídky.
  4. Schvaluje poskytnutí jednorázového finančního příspěvku ve výši 154.800,- Kč středisku volného času Dobřichovický domek.    
  5. Zastupitelstvo po projednání schvaluje uzavření dodatku č. 1 ke smlouvě o úvěru č. 10019/15/LCD z 23.1.2015 s Českou spořitelnou, a.s. – navýšení měsíčních splátek úvěru na krytí zvýšeného výdaje města na spolufinancování rekonstrukce komunikací.
  6. Zastupitelstvo schvaluje prodej pozemku č. 679/35 o výměře 75 m2 za cenu 501,- Kč za 1 m2 vlastníkům, resp. spoluvlastníkům domů č.p. 616 a 617.
  7. Zastupitelstvo schvaluje směnu části pozemku č. 1944/2 (vlastník pan Plzák) za pozemek č. 1943/2 (vlastník město) dle GP č. 1743-21/2015 s vyrovnáním rozdílu výměr v ceně 500,- Kč za 1 m2.
  8. Zastupitelstvo schvaluje postupnou realizaci (dokončení) vodovodního a kanalizačního řadu v oblasti v Luhu. Na základě nabídky obyvatel ulice Kosova přispět 50 % příspěvkem na financování a na základě vydaného stavebního povolení schvaluje zastupitelstvo realizovat výstavbu vodovodního řadu v ulici Kosova v roce 2016. Zastupitelstvo dále ukládá radě zpracovat návrh harmonogramu dokončení vodovodního a kanalizačního řadu v celé oblasti Luhu. 
  9. Zastupitelstvo schvaluje název pro vznikající komunikaci v bývalém statku Anežky České (zatím pro pozemky č. parc. 155/12, 155/17 a 155/18 dle schváleného geometrického plánu; část jako ulice, část cesta pro pěší a cyklisty).

 

     Ing. Petr Hampl   ,starosta města

 Ověřuji správnost zápisu:

 Ing. Petr Kaplan                      ………………………….

 Ing. arch. Filip Kándl            ………………………….



Aktuality

15. 9. 2022 - Neformální setkání s kandidáty FOD se uskuteční ve čtvrtek 15.9. 2022 v 19. hodin v restauraci U Jezu. Občerstvení je zajištěno.

Write comment (0 Comments) Číst dál...

Výzva

Chcete se účastnit diskuzních setkání, přispívat odbornými názory nebo jinak pomáhat rozvoji občanské společnosti v Dobřichovicích? Chcete se spojit s lidmi, kteří prosazují pestrost názorů a veřejnou diskuzi o záležitostech obce? Neváhejte nás kontaktovat.

Naši kandidáti

Kdo jsou naši kandidáti v komunálních volbách 2022 do zastupitelstva obce Dobřichovice?

pořadí

jméno, příjmení

věk

povolání

1.

Ing. Zdeňka Klimková

44

ekonomka

2.

Mgr. Tomáš Knaibl

49

specialista veřejné diplomacie

3.

Mgr. Tereza Puldová

43

andragožka

4.

Ing. Markéta Dvořáková

53

specialista informačních systémů

5.

Ing. Eva Svejkovská

66

programátor/analytik, důchodkyně

6.

David Šercl

39

TV technik, střihač ve zpravodajství

7.

Ing. Jan Bárta

51

specialista řízení rizik

8.

Bc. Dagmar Staňková

 39

fyzioterapeutka

9.

 Iva Šerclová

71 

důchodkyně 

10.

Petr Horčík

49

OSVČ

11.

Doc. MgA. Tomáš Koutník

71

dirigent a VŠ pedagog

12.

Halina Kaslová Bechyňová

46

technická redaktorka a grafička

13.

 BcA. Samuel John King

28

grafik-výtvarník

14.

Ing. Milan Marek

57

strojní inženýr

15.

JUDr. Lubomír Bartál

47

advokát

 

  •  Ing. Zdeňka Klimková, ekonomka, 44 let 

Vystudovala jsem ekonomiku a management na ČZU v Praze. Profesně se dlouhodobě věnuji tématu dotací zejména v oblasti životního prostředí a informačních technologií. Mnoho let jsem pracovala ve Státním fondu životního prostředí jako projektová manažerka, metodička a později jako náměstkyně ředitele. Aktuálně pracuji v odboru fondů a strategií na Ministerstvu vnitra ČR, kde se specializuji na kontrolní a metodickou práci v oblasti dotací digitálních služeb veřejné správy. Jsem dobřichovická patriotka  v Dobřichovicích jsem se narodila a nyní zde žiji i s rodinou a dvěma dětmi. Ve volném čase se věnuji józe a procházkám se psem místních lesích. Od roku 2014 jsem zastupitelkou Dobřichovic a předsedkyní kontrolního výboru Zastupitelstva města.

 

  • Mgr. Tomáš Knaibl, specialista veřejné diplomacie, 49 let 

Vyrostl jsem na sídlišti v pražské Krči, které bylo vlastně velmi přívětivým „hřištěm“. Později jsem se přesunul na 10 let do moravské metropole, kde jsem na Masarykově univerzitě vystudoval anglistikuamerikanistiku. Po absolutoriu jsem působil v neziskovém sektoru nebo jako učitel angličtiny, v České republice, v Británii a v Mexiku. Po návratu jsem změnil profesi a několik let jsem pracoval v humanitární organizaci ADRA jako projektový koordinátor zahraničních projektů. Do Dobřichovic jsem se s rodinou přistěhoval v roce 2010. Od té doby také působím na Velvyslanectví USA v Praze, kde se v oddělení veřejné diplomacie věnuji programům podpory české občanské společnosti. Jsem přesvědčený, že je důležité osobně se angažovat v místě, kde člověk žije. Od roku 2018 jsem členem Zastupitelstva města Dobřichovice.

 

  • Mgr. Tereza Puldová, andragožka, 43 let

Vystudovala jsem andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a studium humanitní vzdělanosti na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy. Pracovala jsem v řadě neziskových organizací jako manažerka vnějších vztahů, fundraisingu, propagace či jako koordinátorka projektů a konzultantka. Neziskové organizace jsem také reprezentovala v mezinárodních profesních asociacích. Mám ráda daleké země, blízké lidi a celoživotní vzdělávání. Jsem vdaná, mám tři děti a v současné době pracuji jako specialista vzdělávání v Českých centrech. V Dobřichovicích jsem bydlela již během studií a trvale zde žiji s rodinou od roku 2010. 

 

 

  • Ing. Markéta Dvořáková, specialistka informačních systémů, 53 let

Vystudovala jsem informatiku na České zemědělské univerzitě. Aktuálně pracuji v oddělení informačních systémů Národního muzea. První pracovní zkušenosti jsem získala v Komerční bance. Kromě práce se věnuji svému koníčku, kterým je zahradní architektura. Po absolvování kurzu zahradní architektury jsem navrhovala zahradní úpravy v areálu léčebny dlouhodobě nemocných v Nemocnici Třebotov. Několik let jsem také jako dobrovolník vypomáhala s provozem mateřského centra YMCA. V Dobřichovicích žiji již téměř 20 let se svým mužem a čtyřmi dětmi. 

 

  • Ing. Eva Svejkovská, programátor/analytik, důchodkyně, 66 let

Vystudovala jsem obor automatizované systémy řízení na ČVUT v Praze. Nastoupila jsem do Československé obchodní banky jako programátor/analytik a účastnila jsem se různých projektů v rámci tvorby a zavádění nových informačních systémů banky.  Jako asistentka ředitele jsem byla manažerkou projektu Y2K za oblast IT. Dále jsem pracovala v odborech účetní metodiky, organizace a řízení, a poté v Živnobance jako specialistka datových systémů v oblasti retailu a úvěrování. V Dobřichovicích trvale žiji od roku 2002. Na uvítanou jsem zde  tehdy zažila povodeň, při které jsme měli vodu v celém domě nad kolena, následné vyklízení, uklízení, vysoušení a rekonstrukci. Mám dva dospělé syny. 

 

  • David Šercl, TV technik, střihač ve zpravodajství, 39 let

Jsem absolvent Střední průmyslové školy elektrotechnické v oboru automatizační technika. Podílím se na realizaci a produkci řady kulturních akcí a od roku 2006 působím jako technikstřihač v televizním zpravodajství. V Dobřichovicích bydlím trvale s rodinou od roku 2001. Mezi mé koníčky patří kultura a motorismus. Ocenil bych v centru Dobřichovic klidnější prostředí. 

 

  • Ing. Jan Bárta, specialista řízení rizik, 51 let

Vystudoval jsem finance v Bankovním Institutu (BIVŠ). Pracuji v bankovnictví jako specialista řízení tržních rizik. Jsem ženatý, společně s manželkou vychováváme dvě děti. V Dobřichovicích bydlím trvale od roku 2000. 

 

  • Bc. Dagmar Staňková, fyzioterapeutka, 39 let

Vystudovala jsem fyzioterapii na 1. lékařské fakultě UK. Po studiích jsem pracovala jako fyzioterapeut u dětí s kombinovaným postižením a nyní pracuji jako fyzioterapeutka v Rehabilitační nemocnici v Berouně. Ve volném čase trénuji sportovní gymnastiku dívek. V Dobřichovicích žiji od narození a spolu s manželem zde vychovávám dvě děti. 

 

 

  • Iva Šerclová, důchodkyně, 71 let

Absolvovala jsem Střední průmyslovou školu v Praze a praxi v provozní laboratoři Kovohutí Mníšek. Pracovala jsem jako asistentka v domovské průmyslovce a později ve zkušební laboratoři stavebních materiálů. Od mládí jsem se věnovala dětem na táborech a v Sokole. V Dobřichovicích jsem žila od pětip do 30 let, zpět jsem od roku 2016. I v mezidobí jsem však pravidelně dojížděla za rodinou. Jsem vdova, mám dospělého syna. Zajímám se o životní prostředí a udržitelný rozvoj ve prospěch místních obyvatel. 

 

  • Petr Horčík, OSVČ, 49 let

V Dobřichovicích jsem od dětství trávil každé léto, natrvalo jsem se přestěhoval po povodních 2002. Provozuji zde obchod s chovatelskými potřebami, (spolu)vychovávám dva syny a další zvířectvo. Absolvoval jsem gymnázium v Teplicích, poté jsem studoval politologiifilosofii na UJEP Ústí nad Labem. Od roku 2014 jsem členem kontrolního výboru města Dobřichovice.

 

  • Doc. MgA. Tomáš Koutník, dirigent a VŠ pedagog, 71 let

Absolvoval jsem Akademii múzických umění a po ukončení studií a stáži v Paříži jsem byl dirigentem rozhlasových symfoniků v Praze a Bratislavě, šéfdirigentem filharmonií v Ostravě, Košicích a Zlíně a také generálním hudebním ředitelem Severočeské filharmonie v Teplicích. Jako lektor mezinárodních dirigentských workshopů se studenty komunikuji německy, francouzsky a anglicky. Dnes vedu katedru dirigování na Akademii múzických umění v Praze. Rodinný dům se zahradou v Dobřichovicích, který patřil rodině mé manželky již od 30. let 20. století, kultivuji od roku 1980 a od r. 2002 také obývám se svojí rodinou.

 

  • Halina Kaslová Bechyňová, technická redaktorka a grafička, 46 let

Vystudovala jsem Střední uměleckořemeslnou školu při ŠÚUV obor textilní výtvarnictví a posléze jsem absolvovala pomaturitní studium na Vyšší odborné škole Václava Hollara obor knižní grafika a písmo. Po ukončení studia jsem pracovala jako grafička v několika nakladatelstvích. V současné době jsem technická redaktorka v nakladatelství Euromedia Group, kde se zabývám též grafickou úpravou knih. Vychovávám sama dvě děti (17 a 15 let). V Dobřichovicích žiji od narození a jakožto starousedlík vnímám proměnu Dobřichovic ne vždy zcela pozitivně, protože ne vždy přispívá ke spokojenému životu nás obyčejných občanů. Ve volném čase čerpám sílu v přírodě. 

 

  • BcA. Samuel John King, grafikvýtvarník, 28 let

Vystudoval jsem Vysokou školu kreativní komunikace v Praze se zaměřením na grafiku a média. Mám to štěstí, že koníček se stal i mojí prací  věnuji se grafice a marketingové propagaci, a to jak v komerčních sférách, tak i pro neziskové organizace. Aktuálně pracuji v místní letovské firmě zabývající se grafickými návrhy pro potisk na textil. V Dobřichovicích žiji od roku 2001, přistěhoval jsem se z anglického Kentu. V porovnání s Anglií zde oceňuji krásnou přírodu, mohu přímo z domova vyrazit na běžky, na kolo nebo do lesa se psem. 

 

  • Ing. Milan Marek, strojní inženýr, 57 let

Vystudoval jsem obor automatizace na Strojní fakultě ČVUT. Pracuji v oboru strojního inženýrství a informatiky aktuálně jako technik měření a automatizace. Mám dvě dospělé děti. V Dobřichovicích žiji už více než 10 let. 

 

  • JUDr. Lubomír Bartál, LL. M, advokát, 47 let

Vystudoval jsem právo na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a univerzitě v Nizozemí. Od roku 2008 působím jako advokát zaměřující se na stavební právo, právo nemovitostí a životního prostředí. V Dobřichovicích bydlím od roku 2007. Zajímám se o ochranu životního prostředí a ve volném čase se věnuji sportu. Ke sportu se snažím vést i naše tři děti a vnímám to, jak je důležité vytvořit dětem prostředí umožňující zdravý pohyb. 

 

 

Write comment (0 Comments)

Chcete nás podpořit finančně?

Pokud se rozhodnete naši volební kampaň podpořit i finančně, můžete tak učinit vkladem na účet u Air bank - číslo 1092766066/3030.